Iranian Agriculture News Agency

پورحیدر در گفتگو با ایانا خبر داد:

توزیع و نظارت بر کالای اساسی مورد نیاز مردم در ورزقان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان از توزیع 76 تن اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، شکر، گوشت منجمد و مرغ منجمد در طول سه ماه گذشته در این شهرستان خبرداد.

توزیع و نظارت بر کالای اساسی مورد نیاز مردم در ورزقان

 سعید  پورحیدر در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی گفت: در طول سه ماه گذشته بطور متوسط 32 تن برنج هندی، 36 تن برنج تایلندی،26 تن مرغ منجمد ، 75/. تن گوشت قرمز منجمد ، 6 تن شکر و  یک تن روغن صنوف در بین مصرف کنندگان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این میزان کالای اساسی براساس شاخص جمعیت به شهرستان اختصاص یافته است افزود: این کالاها از طریق فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های منتخب در ورزقان و بخش خاروانا بین مردم توزیع شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ورزقان ادامه داد: در حال حاضر با برنامه ریزیهای که در جهت تامین کالاهای اساسی صورت گرفته، وضعیت کالاهای اساسی در شهرستان از لحاظ میزان ذخایر در شرایط مطلوب است.

 پورحیدر خاطرنشان کرد: نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی از دغدغه های جهادکشاورزی می باشد و در این راستا روزانه اکیپ تنظیم بازار شهرستان ورزقان با سرکشی به نانوایی ها، مراکز عرضه مرغ و تخم مرغ، خوراک دام و لبنیات و سایر اقلام بر فعالیت این واحد ها نظارت می کنند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید