Iranian Agriculture News Agency

از جانبازان 8 سال دفاع مقدس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی تجلیل شد

ضرورت ثبت و نگهداری و ارائه تجارب و خاطرات جانبازان دفاع مقدس برای بهره مندی نسلهای آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: ثبت و نگهداری و ارائه تجارب و خاطرات جانبازان دفاع مقدس برای بهره مندی نسلهای آینده ضروری است.

از جانبازان 8 سال دفاع مقدس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی تجلیل شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، شهرام شفیعی در جلسه بزرگداشت روز جانباز ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز گفت: سازمان جهاد سازندگی از بدو تاسیس، خدمات سازنده ای در تمام روستاها بویژه در مناطق محروم انجام داده که در جهت تثبیت نظام و اهداف آن بوده است در واقع پیشرفتهای امروز در عرصه های مختلف را مدیون تلاشهای شبانه روزی جهادگران و دیگر رزمندگان عزیز کشور می باشیم که در طول 8 سال دفاع مقدس نیزدر جبهه ها حضور یافتند.

وی ادامه داد: دریافت عنوان سنگرسازان بی سنگر از سوی حضرت امام (ره) نشان می دهد که این عزیزان همواره در صف مقدم جبهه ها حضور داشتند و اکنون نیز نشانه هایی از دوران جنگ و جبهه را در جسم خود حمل می نمایند.

وی با اشاره به دیدار با جانبازان دفاع مقدس و خاطرات ایشان از دوران جنگ اظهار داشت: رشادتها و دلاوریهای این عزیزان در پاسداری از میهن غیرقابل وصف و ستودنی است و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی همواره در کنار ایشان بوده و در جهت رفع هرگونه مشکلی که در روند زندگی ایشان حادث باشد، خدمت خواهد نمود گرچه به هیچ وجه نمی توان در مقابل ایثارگریهای این عزیزان قدردانی های لازم را به عمل آورد.

 شفیعی با تاکید بر لزوم حفاظت و صیانت از آثار و خاطرات دوران جنگ گفت: 492 نفر از عزیزان جانباز در سازمان و تحت پوشش اداره ایثارگران حضور دارند که باید شرایطی برای ایشان فراهم گردد تا تجارب و خاطرات ایشان ثبت و نگهداری و ارائه گردد تا نسلهای جوان امروز و آینده از آن بهره مند شوند.

وی افزود: در راستای استخدام فرزندان ایثارگران و جانبازان بالای 70 درصد و خانواده های معظم شهدا نیز با سعه صدر برنامه های سازمان و وزارتخانه پیگیری شده و در جهت برخورداری ایشان از این خدمات دولتی تلاش می گردد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوحی از تعدادی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی تجلیل شد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید