Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی:

جانبازان و ایثارگران پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: جانبازان و ایثارگران پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی هستند.

جانبازان و ایثارگران پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، شهرام شفیعی به مناسبت ولادت قمر منیر بنی هاشم و روز جانباز با جانبازان جهادگر حاج رحیم پیشنماز محدث جانباز 30 درصد و پدر 3 شهید، حاج پرویز شاطری جانباز 70 درصد و فرمانده تیپ مهندس رزمی جنگ 57 فجر جهاد سازندگی آذربایجان و حاج محمد رنجبر، جانباز و جهادگر 8 سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها ضمن تبریک ولادت علمدار کربلا و روز جانباز افزود: حضرت عباس علیه السلام بزرگ جانباز تاریخ بشریت است که صحنه کربلا را تجلیگاه ایثار و جانبازی نمود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی هستند ادامه داد: جانبازان از وادی شهادت به این دنیا بازگشته اند و تلخی ماندن را با شیرینی ادای تکلیف جبران کرده اند.

 شفیعی خاطر نشان کرد: وظیفه ما در قبال این بزرگواران احترام و گرامی داشتن دستاوردهای ایثار ایشان است؛ که جمهوری اسلامی، نظام ولایت فقیه، استقلال، آزادی و امنیت جامعه از جمله این دستاوردهاست.

وی در پایان از محل اصابت موشک به منزل حاج رحیم محدث پیشنمازی در محله مارالان تبریز که منجر به شهادت خانواده ایشان گردید بازدید کرد و با نثار فاتحه ای به روح شهیدان والامقام این حادثه یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید