Iranian Agriculture News Agency

سرپرست تعاون روستایی آذربایجان غربی:

هیچ گونه کمبودی در تامین میوه مصرفی شب عید در آذربایجان غربی وجود ندارد

سرپرست تعاون روستایی استان آذربایجان غربی گفت: با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان میوه مورد نیاز شب عید استان به حد کافی تامین شده است و هیچ گونه کمبودی در تامین سیب و پرتقال مصرفی شب عید استان وجود ندارد.

هیچ گونه کمبودی در تامین میوه مصرفی شب عید در آذربایجان غربی وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  میرجمال ساداتی در چهل و چهارمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان که در محل سازمان تعاون روستایی استان برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: با توجه به تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان بیش از هزار و 100 تن سیب و پرتقال جهت تامین  میوه شب عید تدارک و در سردخانه های منتخب ذخیره سازی شده است.

ساداتی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده با شهرداری ها، اتاق اصناف و سایر دستگاه های ذیربط این میوه ها در مرکز عرضه منتخب مناطق شهری و روستایی با نظارت قرارگاه امنیت غذایی در روزهای پایانی سال به صورت گسترده عرضه می شود.

وی افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان بیش از هزار تن پرتقال از شهر های شمالی کشور و 100 تن سیب درختی استان زیر نظر کارشناسان سازمان و با رعایت استاندارد های موجود خریداری و در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است.

ساداتی بیان کرد: قیمت نهایی این اقلام بعد از تصویب در شورای راهبردی ستاد تنظیم بازار استان اعلام و در جایگاه های عرضه توزیع می شود  که پیش بینی می شود  این اقلام تا 15 فروردین در سراسر استان و 15 الی 20 درصد زیر قیمت بازار به دست مصرف کنندگان برسد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید