Iranian Agriculture News Agency

پیام معاون وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت هفته منابع طبیعی

رئیس سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور با صدور پیامی فرارسیدن روز درختکاری و هفته منابع‌طبیعی و آبخیزداری را به کلیه همکاران و دوستداران منابع‌طبیعی کشور تبریک و تهنیت گفت.

پیام معاون وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت هفته منابع طبیعی

به گزارش ایانا و به نقل از سازمان منابع‌‌طبیعی و آبخیزداری کشور، پیام مسعود منصور به شرح ذیل است:

 

به نام خالق هستی

درختکاری، جلوه‌ای از انس انسان با طبیعت است و چه بسیارند کسانی که با اجرای این سنت حسنه، شکرگزار نعمات خالق هستی‌اند. پویش "ایران سرسبز- ایران قوی" که با مشارکت دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و مردم از دی ماه سال جاری آغاز شد، فرصتی فراهم آورد تا علاقمندان به منابع‌طبیعی کشور با کاشت نهال و بذر، مشارکت خوبی در سرسبزی میهن اسلامی داشته باشند و با گام‌های کوچک اما مهم خود، حرکت بزرگی را آغاز کنند که انشاءالله سال‌ها ادامه خواهد داشت.

پانزدهم اسفندماه روز درختکاری و آغاز هفته منابع‌طبیعی و آبخیزداری (15 الی 21 اسفندماه) است با اعیاد شعبانیه تقارن یافته است. بر خود می‌بالیم که آحاد جامعه بر اساس باورها و ریشه‌های فرهنگی و دینی‌مان، درختکاری و همچنین حفظ و احیای منابع‌طبیعی را در بطن زندگی و کار خود قرار می‌دهیم و بر این باوریم که حیات و امنیت این سرزمین پهناور، پیوندی ناگسستنی با پایداری منابع‌طبیعی دارد. اینجانب هفته منابع‌طبیعی و آبخیزداری را بر همه جنگلبانان و کارکنان منابع‌طبیعی و آبخیزداری دراقصی نقاط کشور، بهره‌برداران، همیاران طبیعت، تشکل‌های مردمی، اصحاب رسانه و دوستداران منابع‌طبیعی تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم همه‌ با هم، جهاد برای حفظ و احیای منابع‌طبیعی را سرلوحه اقدامات قرار دهیم و گا‌م‌هایمان منجر به ایرانی سرسبز و قوی گردد. ان‌شاالله.

مسعود منصور

معاون وزیر جهاد کشاورزی و 

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید