Iranian Agriculture News Agency

آل هاشم :

اهمیت روابط عمومی جهادکشاورزی و نقش آن در بالندگی سازمان

روابط عمومی چشم و چراغ یک سازمان و حافظ منافع دستگاه مربوطه ومردمی است که با آن سازمان سروکار دارند

مدیرکل امور عشایر استان آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی چشم و چراغ یک سازمان و حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سازمان سر و کار دارند.

اهمیت روابط عمومی جهادکشاورزی و نقش آن در بالندگی سازمان

سیدمحمدحسن آل هاشم با حضور در روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از  وحید کاظم زاده مدیر روابط عمومی سازمان و همکاران این مجموعه به جهت کسب رتبه برتر کشوری تجلیل بعمل آورد.

وی در این دیدار با بیان اینکه روابط عمومی چشم و چراغ یک سازمان و حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سازمان سر و کار دارند ادامه داد: از آنجایی که روابط عمومی پل ارتباطی سازمان و مخاطبان آن است، در این جاده دو طرفه قادر است سیاستها، برنامه ‌ها و عملکرد‌های سازمان را به مخاطبان از یک سو و نیازها، خواست‌ها، دیدگاه‌ها و نظرات مخاطبان را به سازمان از سوی دیگر منتقل کند هرچه این شبکه توزیع و تقاضا، برنامه ریزی شده‌تر و منسجم‌تر رفتار کند سازمان و مخاطبان آن ضمن رضایتمندی از وضعیت ارتباط، در جایگاه خود ارتقاء می‌یابند.

مدیرکل امور عشایر استان با بیان اینکه در سازمانهای دولتی داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع با توجه به هدف و ساختار، بزرگترین سرمایه یک سازمان است افزود: حیات یک سازمان به داشتن یک ارتباط دو سویه درون و برون سازمانی و انجام تبلیغات و کسب اطلاعات به روز و مفید بستگی دارد و اینجاست که لزوم وجود روابط عمومی واقعی در ایستگاههای روابط عمومی نمایان می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های هر سازمانی، حرکت در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده و تعیین راهکارهایی برای آینده‌ای روشن در سازمان است گفت: ایجاد انگیزه بین مخاطبان درون‌سازمانی، یکی از اصلی‌ترین وظایف و دستاوردهای روابط‌ عمومی به ‌شمار می‌رود تعامل بهینه، مستلزم ایجاد ارتباط و برقراری ارتباط نیز منوط به وجود انگیزه است برهمین اساس، روابط‌عمومی می‌تواند نقش مؤثری برای رسیدن به چشم‌انداز سازمانی ایفا نماید.

 آل هاشم ضمن تقدیر و تشکر از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: عملکرد روابط عمومی این سازمان بر همگان مبرهن وآشکار است و دریافت رتبه برتر روابط عمومی در کشور توسط ایشان مبین و موُید این حقیقت و افتخاری است برای سازمان و استان آذربایجان شرقی می باشد.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیری توسط مدیرکل امور عشایر استان  به مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی و تصویر بردار سازمان از آنان تقدیر شد.

در متن لوح تقدیر اهدایی خطاب به مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی آمده است: بدینوسیله کسب مدال ملی روابط عمومی سرآمد و عنوان بهترین روابط  عمومی سال کشور در سال ۱۴۰۰بین روابط عمومی های کشور توسط روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌ عمومی‌ایران و نخستین جشنواره مردم داری ایران را خدمت جنابعالی و سایر همکاران پرتلاش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید