Iranian Agriculture News Agency

حکم انتصاب

مشاور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد

طی حکمی از سوی رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه قاسمی به عنوان "مشاور رییس سازمان در امور بانوان" منصوب شد.

مشاور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، مراسم تکریم و معارفه مشاور امور بانوان ریاست این سازمان در حاشیه نشست شورای مدیران سازمان و با حضور افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت الاسلام بهادری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاونان سازمان و همچنین برخی دیگر از مدیران برگزار و فاطمه قاسمی با حکم رییس سازمان، به عنوان "مشاور امور بانوان" منصوب شد.

در ابلاغ رییس سازمان خطاب به وی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص، شایستگی و تجارب ارزنده سرکارعالی، به موجب این حکم به عنوان "مشاور رییس سازمان در امور بانوان" منصوب می‌گردید. شایسته است با سرلوحه قرار دادن سیره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و همفکری و بهره‌گیری از آراء و نظرات بانوان همکار، جهت اعتلای جایگاه رفیع زن در سازمان و همچنین جوامع روستایی کوشا باشید. انتظار می‌رود نسبت به ارائه راهکارهای توانمندسازی، تقویت ارتباطات مناسب سازمانی، شناسایی مشکلات کاری بانوان و ارائه راهکارهای رفع آن‌ها در چارچوب قوانین و مقررات و امکانات سازمان و سایر دستگاه‌های ذیربط و بهره‌مندی از توانمندی‌های بخش خصوصی، و همچنین تحکیم بنیان خانواده و انعکاس دیدگاه‌های بانوان به اینجانب اهتمام ورزید.  امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال در انجام وظایف و امور محوله موفق و مؤید باشید.

گفتنی است، در پایان این مراسم، از تلاش و اهتمام فریبا هاشمی در زمینه پیشبرد اهداف سازمانی در دوران مسئولیت خود به عنوان "مشاور رییس سازمان در امور بانوان" تقدیر بعمل آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید