Iranian Agriculture News Agency

قرار گاه صدور اسناد کشاورزی در مرودشت گشایش یافت

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تشکیل قرارگاه مشترک صدور اسناد کشاورزی سردار سلیمانی در این شهرستان خبر داد.

قرار گاه صدور اسناد کشاورزی در مرودشت گشایش یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، منصور امیریان با بیان اینکه صدور اسناد اراضی کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین اقدامات برای رفع مشکلات حقوقی و قانونی مالکیت اراضی کشاورزی به شمار می‌رود، اظهار کرد: تاکنون  اخذ سند چهار مزرعه ششدانگ مستثنیات شامل محمد آباد، فهونده، کلیخانی و رجا آباد در سطح 2375 هکتار تحت پوشش این قرارگاه در حال پیگیری و انجام است.

امیریان افزود: این قرارگاه مشترک بین اداره ثبت و جهاد کشاورزی و با هدف تسهیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی و با همکاری مالکین  این اراضی تشکیل و فعالیت خود را آغاز نموده است.     

او بیان کرد: در حال حاضر آماربرداری و تکمیل پرونده و اصلاح نقشه توسط شرکت مشاوره ای در حال انجام است و پس از تکمیل پرونده و تکمیل فرم های مربوطه توسط جهاد کشاورزی و بررسی پرونده ها توسط نماینده اداره ثبت اسناد تک برگ صادر خواهد شد.

امیریان با اشاره به اینکه  سند دار کردن اراضی بر مبنای اسناد اصلاحات اراضی و کشت موقت انجام می گیرد، تصریح کرد: در این طرح فرآیند دریافت سند، کوتاه تر شده و علاوه بر کاهش هزینه ها، زمان دسترسی به سند نیز کوتاه تر می شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با تاکید بر اینکه در زمینه سند دار کردن اراضی همراهی و همکاری کشاورزان بسیار حائز اهمیت است، افزود: ضروری است بهره برداران در صورت دعوت به همکاری، با گروه‌های کاری مستقر در قرارگاه همراهی نمایند.

این مقام مسئول ضمن فراخوان بهره برداران پلاک های مذکور اضافه کرد: کشاورزانی که تاکنون به منظور اخذ سند تک برگ مراجعه ننموده اند در فرصت باقیمانده  با در دست داشتن مدارک شخصی و مالکیتی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت مراجعه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید