Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد:

واگذاری اراضی ملی فیروزآباد برای توسعه خدمات

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه برای اجرای طرح های مختلف اراضی ملی قابلیت واگذاری دارد، گفت: با واگذاری 3 هزار متر مربع از اراضی ملی منطقه کنار سیاه در این شهرستان یک شرکت باربری احداث و فعال شد.

واگذاری اراضی ملی فیروزآباد برای توسعه خدمات

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید کاظم موسوی با تاکید بر اینکه واگذاری اراضی پس از انجام فرآیند قانونی لازم و اخذ مجوز های لازم امکان پذیر است، تصریح کرد: شرکت مذکور به منظور خدمات رسانی به سیستم حمل و نقل جاده ای تاسیس و راه اندازی شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه واگذاری زمین به طرح های اشتغالزا از جمله وظایفی است که در حوزه عمل امور اراضی جهاد کشاورزی قرار دارد، اظهار کرد: با بهره برداری از این شرکت باربری به طور مستقیم برای چهار نفر اشتغال جدید فراهم شده است.

به گفته وی؛ اراضی مذکور به صورت اجاره ای واگذار شده است که با اجرای طرح هر سه سال یک بار قرارداد واگذاری تمدید خواهد شد؛ به منظور آسان سازی اعطای تسهیلات به متقاضیان از این دست و تسریع در اجرای طرح ها، اسناد اجاره ای اراضی ملی واگذار شده قابلیت گرو در نزد مرتهن را دارد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد ابراز کرد: با اجرای کامل طرح ها در اراضی واگذاری سند اعیانی به نام مجری طرح صادر می گردد و عرصه در مالکیت دولت باقی می ماند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید