Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از دبیر شورای اقامه نماز سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

مدیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با تقدیم لوح تقدیری کسب رتبه شایسته تقدیر توسط سازمان جهادکشاورزی استان را در راستای اقامه نماز در سالهای 98 و 99 به مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و دبیر شورای اقامه نماز سازمان تبریک گفتند.

تجلیل از دبیر شورای اقامه نماز سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، در لوح تقدیر حجت الاسلام مجید آقاجانی و جهانبخش سلمانیان خطاب به حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی آمده است:

اقامه نماز، نشانه حکومت صالحان و نویدبخش نشر و ترویج پاکی و مهربانی در جامعه اسلامی است، رسالتی که خدا بر عهده همه مدیران و سیاستگزاران میهن عزیزمان قرار داده، توسعه فرهنگ نماز و پایبند کردن همگان به آن است که این مهم تنها با برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند در همه حوزه ها امکان پذیر خواهد بود.

 کسب رتبه (شایسته تقدیر در سال‌های1398 و 1399) در بین دستگاه‌های اجرایی استان، حاکی از تلاش مدیران و کارکنان خدوم آن دستگاه در فرهنگ سازی برای نماز و تعالی آن است.

 از خداوند منان توفیقات روزافزونتان را در ظل عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) برای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این مسیر خاضعانه مسئله می کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید