Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

ذخیره ۶۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌ها/ گوشت قرمز بیش از نیاز موجود است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه مرغ و گوشت روزانه در استان کشتار می‌شود، گفت: مرغ و گوشت بیش از نیاز استان در سردخانه‌ها موجود است.

ذخیره ۶۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌ها/ گوشت قرمز بیش از نیاز موجود است

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛ عماد شاهرخی در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه امنیت غذایی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از سوی دولت و ابلاغ آن از سوی وزارت جهاد کشاورزی هیچ مشکلی در زمینه توزیع کالاهای اساسی در استان نداریم.

 وی افزود: تمامی کالاهای اساسی به میزان کافی در انبارها و سردخانه‌‌های استان وجود دارد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در حال حاضر  ۱۱۰۰ تن برنج هندی با قیمت هر کیلو ۲۴ هزار تومان ،برنج تایلندی ۱۱۰۰ تن  کیلویی  ۱۲ هزار تومان در انبارهای استان موجوداست.

 شاهرخی عنوان کرد: موجودی شکر در انبارهای استان ۱۱۰۰ تن است که قیمت هر کیلو ۱۴ هزار تومان است.

 وی بیان کرد: ۶۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌ها داریم که ۲۸۴ تن آن حواله شده است، همچنین ۶۰ تن گوشت قرمز به استان اختصاص پیدا کرده که ۱۵ تن آن حواله شده است، در صورت نیاز مرغ و گوشت بیشتری اختصاص پیدا می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه روند کشتار مرغ و گوشت روزانه در استان انجام می‌شود، عنوان کرد: مرغ و گوشت بیش از نیاز استان در سردخانه‌ها موجود است.

 مهندس شاهرخی در خصوص میوه شب عید نیز توضیح داد: ۳۰۰ تن پرتقال تامسون و ۲۰۰ تن سیب در سردخانه‌های استان موجود است که هنگام عرضه طبق برنامه کارگروه راهبردی کشوری ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید