Iranian Agriculture News Agency

پرداخت غرامت سال گذشته سبب استقبال یرای بیمه در سال جاری شد

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به پرداخت غرامت خسارت مزارع سال گذشته، استقبال بهتری نسبت به بیمه مزارع پاییزه خود در سال زراعی جاری داشتند و مهلت بیمه مزارع پاییزه حداکثر تا 15 اسفند سال جاری اعلام شده است.

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین در این نشست که با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، اداره کل هواشناسی، تعاون روستایی، آب منطقه‌ای، اداره کل غله و بازرگانی دولتی، صندوق بیمه بانک کشاورزی و کارشناسان فنی در سالن جلسات شماره دو باغستان برگزار شد، گزارش مختصری از وضعیت کلی کشت‌های پاییزه توسط معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان ارائه شد.  

مدیر کل هواشناسی استان نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت بارندگی سال زراعی جاری ارائه کرد.

همچنین در این نشست معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی استان هم ضمن ارائه گزارش گفت: زارعین با توجه به پرداخت غرامت خسارت مزارع سال گذشته، استقبال بهتری نسبت به بیمه مزارع پاییزه خود در سال زراعی جاری داشتند و مهلت بیمه مزارع پاییزه حداکثر تا 15 اسفند سال جاری اعلام شده است.

در این جلسه تاکید شد زارعین با توجه به وضعیت رشدی مزارع و پیش بینی‌های هواشناسی، بحث تغذیه به‌هنگام، مبارزه به موقع با آفات، بیماری‌ها و علف‌های هرز مزارع را با جدیت با نظارت کارشناسان دنبال کنند.

همچنین مقرر شدکشاورزان برای کشت‌های بهاره با هماهنگی کارشناسان به منظور اطمینان از تأمین آب مزارع به خصوص در اراضی تحت پوشش شبکه اقدام کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید