Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت روز مهندس

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی روز مهندس را به جامعه مهندسین کشور به خصوص مهندسین بخش کشاورزی تبریک گفت.

پیام تبریک وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت روز مهندس

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در پیامی روز مهندس را به جامعه مهندسین کشور به خصوص مهندسین بخش کشاورزی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند جان و خرد

پنجم اسفندماه در تقویم ملی کشور عزیزمان متقارن با زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، از بزرگترین چهره های علمی ایران و جهان اسلام به عنوان روز ملی مهندس نامگذاری شده است.

بی شک هندسه نظام هستی با ذهن خلاق و اندیشه والای مهندسین کشف و در یافتن روابط منطقی و ایجاد سازه‌های پایدار و با ثبات و با به کارگیری شیوه‌های نوین و گشودن راه‌هایی برای توسعه جامعه تجلی می‌یابد.

مهندسان، جهادگران صف اول توسعه، تداعی کننده خلاقیت، نوآوری و حرکت و خدمتگذاران حقیقی و بی‌ادعای حوزه تحرک و تغییرند؛ 

روز مهندس بهانه‌ای است با هدف الگوسازی از اندیشه سترگ مهندسی ایران زمین برای آینده سازان این مرزو بوم تا با تکیه بر همت والای خویش و بهره گیری از علم و دانش بومی، حفظ و اعتلای میراث نیاکان خود را رقم بزنند.

این روز فرخنده را خدمت شما همکاران متخصص، متعهد و پرتلاش که در بخش گسترده کشاورزی، علیرغم تحریم ها، فشارها و سنگ اندازی های ناجوانمردانه خارجی و داخلی همواره در راستای توسعه پایدار، تامین امنیت غذایی، اقتدار غذایی و حمایت از تولیدکنندگان زحمتکش و مردم عزیز کشور گام بر می دارید و چون کوهی استوار در برابر ناهمواری‌ها و ناملایمات ایستاده‌اید، تبریک عرض نموده از خداوند متعال توفیقات روز افزونتان را خواهانم.

سید جواد ساداتی نژاد 

وزیر جهاد کشاورزی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید