Iranian Agriculture News Agency

فلاح مهرآبادی خبر داد:

واکسن رازی کووپارس به عنوان دز بوستر(یادآور) در مراکز واکسیناسیون کشور

سخنگوی پروژه واکسن رازی کووپارس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از مصرف واکسن رازی کووپارس به عنوان دز بوستر در مراکز واکسیناسیون کووید 19 کشور خبر داد.

واکسن رازی کووپارس به عنوان دز بوستر(یادآور) در مراکز واکسیناسیون کشور

به گزارش ایانا و به نقل از موسسه رازی، محمد حسین فلاح مهرآبادی ، در این رابطه اظهار داشت: واکسن رازی کووپارس ساخت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در هفته های اخیر به سبد واکسیناسیون کووید 19 کشور افزوده شده و در مراکز واکسیناسیون در دسترس است.

وی افزود: افرادی که تا کنون واکسن نزده اند می توانند با انتخاب واکسن رازی کووپارس، دو دز از این واکسن را  به ترتیب در روزهای صفر و 28 ام دریافت کنند.

سخنگوی پروژه رازی کووپارس یادآور شد: با استناد به مطالعات انجام شده، این واکسن به عنوان دز بوستر (یادآور) برای تمام پلتفرم های مصرف شده در کشور قابل استفاده بوده و اکنون در مراکز واکسیناسیون موجود است و هموطنان می توانند این واکسن را به عنوان دز یادآور انتخاب و مصرف کنند.

شایان ذکر است که واکسن رازی کوو پارس نخستین واکسن تزریقی – استنشاقی جهان است که در دو دز تزریقی و یک دز استنشاقی ساخته شده است.

این واکسن بر پایه پروتئین نوترکیب ساخته شده است که از ایمن ترین روش های شناخته شده دنیا در صنعت واکسن سازی محسوب می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید