Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

منابع انسانی مهمترین رکن و مولفه پویایی یک سازمان است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ارزشمندترین و اساسی ترین رکن هر سازمان منابع انسانی آن است که در صورت استفاده صحیح، به موقع و بجا از توانمندی‌های این منابع، می‌توان قوت‌های درونی و فرصت‌های بیرونی را به بهترین شکل به خدمت سازمان در آورد.

منابع انسانی مهمترین رکن و مولفه پویایی یک سازمان است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی در آئین تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان که روز پنجشنبه با حضور معاونان و مدیران در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: یکی از دلایل مهم اهمیت حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این است که ارباب رجوع آن، کارکنان خود سازمان است بنابراین بایستی بهترین نوع خدمت‌رسانی سرلوحه امور این معاونت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران، روسای مراکز و کارشناسان واحدهای تخصصی سازمان نباید جز کار فنی و کارشناسی، و پشتیبانی از تولید و خدمت رسانی به جامعه کشاورزی استان دغدغه دیگری داشته باشند، اظهار داشت: کلیه امور ادارای و رفاهی مجموعه سازمان باید به نحوی پیگیری و انجام شود که وقت کارکنان سازمان صرف این امور نشود و این نکته باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. 

افلاطونی یادآور شد: رضایتمندی کارکنان و همکاران سازمان از این معاونت بسیار مهم  است چرا که مشکل همکاران یا در حیطه قانونی است که باید مرتقع شود و اگر راه حل قانونی برای رفع آن مشکل وجود نداشت، بایستی به نحوی برخورد شود که کارمند توجیه شده و با رضایت به وظایف خود عمل کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه بر لزوم اهمیت رشد و ارتقای همکاران سازمان تاکید کرد و گفت: به توانمندسازی نیروی انسانی برای تصدی پست‌های مدیریتی ضروری است و باید زمینه رشد سازمانی افراد مستعد، پرتلاش و دارای ظرفیت‌های ویژه فراهم شود و این مورد نیز یکی دیگر از وظایف اصلی معاونت توسعه مدیریت است و در این امر مهم بایستی عدالت محوری سرلوحه کار قرار گیرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات جعفر صادقی تقدیر و علیرضا بهرامی به سمت معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید