Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی:

250 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکو‌ه‌شمالی جذب شد

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 251 میلیارد ریال تسهیلات برای 178 طرح کشاورزی این شهرستان جذب شد.

250 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکو‌ه‌شمالی جذب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، قاسم حکمت‌شعار گفت: برای توسعه و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و افزایش تولیدات کشاورزی از ابتدای امسال تا‌کنون 251 میلیارد ریال تسهیلات برای 178 طرح در بخش های کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی جذب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی افزود: این تسهیلات برای اجرا و گسترش 178 طرح کشاورزی شامل مکانیزاسیون با 17 میلیارد ریال تسهیلات، رونق تولید با 190 میلیارد ریال، سرمایه در گردش دامدارکارت با 17 میلیارد ریال، قرض‌الحسنه صندوق کارآفرینی امید با 7 میلیارد ریال، قرض‌الحسنه بنیاد برکت با 9 میلیارد ریال و سایر تسهیلات کمک‌های فنی اعتباری برنج و بنیاد برکت و در مجموع 251 میلیارد ریال تسهیلات می شود که به بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت شد.

حکمت‌شعار بیان کرد: استان مازندران از لحاظ دارا بودن ظرفیت‌های قابل توجه و اراضی مستعد کشاورزی، اقلیم متنوع آب و هوایی و برخورداری از نیروی انسانی متخصص در زمینه تولید محصولات متنوع کشاورزی مزیت داشته و به دلیل محدودیت‌های موجود در بازار سرمایه‌ای و مالی، منابع بانکی یکی از عوامل مؤثر در افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار است.

این مسوول در پایان با اشاره به کارکرد اعتبارات حمایتی به عنوان قلب تپنده در ایجاد و تثبیت اشتغال، گفت: خدمت‌رسانی به ارباب رجوع و تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات حمایتی به متقاضیان اولویت جهاد کشاورزی است و در این راستا تعامل مشترک کارشناسان این مدیریت با بانک‌های عامل تأثیر بسزایی در گسترش اشتغال‌زایی و تثبیت واحدهای تولیدی کشاورزی بر عهده دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید