Iranian Agriculture News Agency

رییس جهادکشاورزی شهرستان قروه:

افتتاح چهار پروژه با اشتغالزایی ۶۴ نفر در قروه

رییس جهادکشاورزی شهرستان قروه گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر چهار پروژه در زمینه مرمت و لایروبی قنات، گلخانه، پرورش اسب وتجهیز ونوسازی ناوگان ماشینی با اشتغالزایی ۶۴ نفر و تثبت شغل هفت نفر به بهره برداری رسید.

افتتاح چهار پروژه با اشتغالزایی ۶۴ نفر در قروه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، عبدالله عبدالملکی، افزود: برای افتتاح پروژه مرمت و لایروبی قنات در روستای گنداب علیا با ظرفیت تولیدی ۲۵ تن و تثبیت اشتغال هفت نفر، یک میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال از محل اعتبارات خشکسالی هزینه شده است.

به گفته وی پروژه گلخانه روستای شجاع آباد در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و اشتغالزایی سه نفر و تولید ۲۲۰تن با اعتبار ۴۰میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ۱۸، تسهیلات بانکی و شخصی افتتاح شد.

عبدالملکی با اشاره به افتتاح مجتمع پرورش اسب با ظرفیت ۱۰راس در روستای آصف آباد گفت: این پروژه با ظرفیت پرورش ۱۴راس اسب  و با اشتغالزایی برای پنج نفر با اعتباری بالغ بر۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شخصی به بهره برداری رسید.

وی در پایان با بیان اینکه ۵۶دستگاه ناوگان ماشینی تجهیز ونوسازی شد افزود: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیارد و ۲۴۸میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی وشخصی هزینه شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید