Iranian Agriculture News Agency

گلخانه ها نسخه جدید تولید محصولات کشاورزی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: : ما در خط مقدم تولید و اقتصاد قرار داریم و گلخانه ها نسخه جدیدی از تولید هستند

گلخانه ها نسخه جدید تولید محصولات کشاورزی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: : ما در خط مقدم تولید و اقتصاد قرار داریم و گلخانه ها نسخه جدیدی از تولید هستند

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان: رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در مراسم افتتاح پروژه 9 واحد گلخانه در شهرستان باغملک در جمع مردم  با بیان اینکه  انقلاب اسلامی ایران بسیار گران بدست آمده است گفت: بیش از 300 هزار شهید جان خود را در راه انقلاب جان خود را فدا کردند.

خدارحم امیری زاده افزود: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بزرگترین سازمان اجرایی استان با زیرمجموعه 7 اداره کل و چندین شرکت افتخار دارد که همه ساله در رأس پروژه های دهه فجر قرار دارد.

وی ادامه داد: امسال هم 49 پروژه بخش کشاورزی در سطح استان افتتاح یا به بهره برداری رسیده است

امیری زاده اظهار داشت: این 49 پروژه با اعتباری بالغ بر 225 میلیارد تومان و اشتغالزایی 564 نفر یکی پس از دیگری به افتتاح و بهره برداری می رسند.

وی با بیان اینکه  امروز مسئولیت ما بسیار خطیر و بزرگ می باشد تصریح نمود: مسئولیت امنیت غذایی کشور برعهده ماست و ما مسئول سفره های مردم کشور هستیم .

امیری زاده اضافه کرد: ابر قدرت ها با مولفه امنیت غذایی کشورهای دیگر را به زانو درآورده اند اما ملت ایران اراده کرد تا گاو شیرده غربی ها نباشد.

وی با بیان اینکه امروز افتخار می کنیم که با وجود مشکلات  مستقل ترین کشور دنیا می باشیم اظهار داشت: در دولت جدید توجه ویژه ای به امنیت غذایی می شود و ریاست جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی به این مولفه حساسیت ویژه ای دارند

امیری زاده اضافه کرد: تغییرات بنیادی در نظام بهره برداری و ساختار کشاورزی در حال شکل گیری می باشد الگوی کشت و کشاورزی قراردادی و صدور سند برای اراضی کشاورزی در این دولت نشانه های این اهمیت است

وی با بیان اینکه تامین امنیت غذایی شکننده است تصریح نمود: پایداری تامین امنیت غذایی از اولویت های بخش کشاورزی می باشد زیرا یکی از مولفه های قدرت هر کشور تامین امنیت غذایی می باشد.

امیری زاده افزود: ما در خط مقدم تولید و اقتصاد قرار داریم و این گلخانه ها نسخه جدیدی از تولید هستند

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید