Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر:

طرح‌های شاخص بخش کشاورزی قزوین با حضور معاون وزیر امروز چهارشنبه افتتاح می‌شوند

طرح‌های شاخص بخش کشاورزی استان قزوین امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه جاری به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل‌ها، منابع طبیعی و آبخیزداری کشور افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

طرح‌های شاخص بخش کشاورزی قزوین با حضور معاون وزیر امروز چهارشنبه افتتاح می‌شوند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، افتتاح یک طرح آبیاری طرح فشار، یک طرح شهرک گلخانه‌ای، کلنگ زنی یک مجتمع کشاورزی و دامپروری و بازدید از پروژه بیان‌زدایی در فتح آباد از جمله برنامه‌های سفر معاون وزیر به قزوین است.

حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل‌ها، منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در اداره کل منابع طبیعی استان قزوین، همچنین ارائه گزارش از عملکرد و اقدامات انجام شده به وی توسط مدیر کل منابع طبیعی استان و در پایان نیز نشست شورای مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان از جمله برنامه‌های امروز است.

گفتنی است، روز یکشنبه  ۱۷ بهمن ماه نیز همزمان با افتتاح ۱۷۱۵ طرح بخش کشاورزی در سراسر کشور با حضور ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به صورت ویدیو کنفرانس، ۵۳ طرح کشاورزی استان قزوین نیز شامل ۳۱ طرح در حوزه آب و خاک و سامانه‌های نوین آبیاری، ۳ طرح دام و طیور، ۸ طرح باغبانی، ۳ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، ۲ طرح شیلات و آبزی پروری، ۵ طرح آبخیزداری و یک طرح در حوزه دامپزشکی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید