Iranian Agriculture News Agency

بازدید از پروژه تامین آب اراضی خوشادول در شهرستان ملکشاهی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر بازدید جمعی از مسئولین استان از پروژه تامین آب اراضی خوشادول در شهرستان ملکشاهی بازدید بعمل آمد.

بازدید از پروژه تامین آب اراضی خوشادول در شهرستان ملکشاهی

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، حسین بزرگمهر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی افزود: پروژه تامین آب اراضی خوشادول توسط فرماندار ،امام جمعه شهرستان، معاون عمرانی استاندار، مدیر بنیاد علوی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان مورد بازدید قرار گرفت.

وی گفت: این پروژه به منظور تبدیل ۲۶۰ هکتار از اراضی دیم منطقه به آبی و با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امیرالمومنین استان، سازمان جهادکشاورزی، بنیاد علوی شهرستان و اداره کل منابع طبیعی احداث می شود و عملیات اجرایی ان در سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.

بزرگمهر خاطرنشان نمود: بند آبگیر پروژه با اعتبار ۷۲۰ میلیون تومان توسط اداره کل منابع طبیعی احداث شده و خاکبرداری مسیرلوله گذاری و اجرای فیلتراسیون پشت بند با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بنیاد علوی انجام میگیرد.

وی افزود:اجرای خط انتقال لوله به طول ۶۹۰۰ متر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان توسط سازمان جهادکشاورزی انجام خواهد گرفت که تا کنون ۱۲۶۰ متر لوله فولادی ۳۵۰ میلیمتری با اعتبار ۲ میلیارد تومان برای پروژه توسط سازمان جهادکشاورزی تهیه شده است.

لازم به ذکر است؛ این پروژه حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید