Iranian Agriculture News Agency

بهره‌برداری از 272 پروژه بخش کشاورزی استان اصفهان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان بهره‌برداری از 272 پروژه بخش کشاورزی در این استان خبر داد.

بهره‌برداری از 272 پروژه بخش کشاورزی استان اصفهان

آیین بهره‌برداری از پروژه‌های بخش کشاورزی استان اصفهان با حضور مقام‌ عالی وزارت، معاونان وزیر، مسئولان جهاد کشاورزی استان‌های کشور و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان،  مهرداد مرادمند، رئیس سازمان در این آیین در خصوص پروژه‌های دهه فجر در بخش کشاورزی اظهار کرد: در دهه فجر سال جاری، در مجموع 272 پروژه بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسند که از نظر گستردگی و تنوع نیز وضعیت مناسبی دارند. استان اصفهان بیشترین تعداد طرح افتتاحی با بیشترین میزان حجم سرمایه‌گذاری را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص داده است که نشان از توجه ویژه به بخش کشاورزی در استان اصفهان است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، زمینه ایجاد اشتغال بیش از 830 نفر و ثبیت اشتغال بیش از 520 نفر فراهم خواهد شد و کمک شایانی به افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی استان اصفهان خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود: بخش عمده تامین مالی اجرای این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی انجام شده و این موضوع نشان دهنده استقبال سرمایه‌گذاران از حضور در این بخش است، در مجموع این 272 پروژه با اعتباری بالغ بر 7494392 میلیون ریال به بهره‌برداری خواهند رسید که از این میزان، 5207578 میلیون ریال آورده شخصی، 1526819 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و 759995 میلیون ریال از اعتبارات دولتی تامین شده است.

وی گفت: خوشبختانه توزیع پروژه‌ها در سطح استان مناسب است و تلاش می‌شود به تمامی زیرمجموعه‌های بخش کشاورزی توجه شود. سازمان جهاد کشاورزی همواره تلاش می‌کند در راستای کمک به تولیدکنندگان بخش، قدم بردارد لذا با تمام توان در راستای رفع موانع تولید و تامین امنیت غذایی استان و کشور، فعالیت داریم.

شایان ذکر است مراسم افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی استان اصفهان با حضور مقام‌ عالی وزارت، معاونان وزیر، مسئولان جهاد کشاورزی استان‌های کشور و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد، در این آیین بهره‌برداری از پروژه‌های بخش کشاورزی کشور با افتتاح طرح‌های کشاورزی در استان اصفهان آغاز شد.

استان اصفهان با افتتاح ۲۷۲ پروژه کشاورزی، بیشترین تعداد پروژه‌های افتتاحی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است و بیشترین حجم تخصیص اعتبارات و سرمایه‌گذاری در طرح‌های دهه فجر در میان استان‌های کشور را دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید