Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت گرامیداشت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران:

برگزاری مراسم اردوی جهادی در شهرستان ارومیه

اردوهای جهادی فرصتی برای رفع مشکلات و ایجاد نشاط در مناطق روستایی است

به مناسبت گرامیداشت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، اردوی جهادی با مشارکت امور بانوان و خانواده استانداری، و به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی در روستای قرابقلوی شهرستان ارومیه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

برگزاری مراسم اردوی جهادی در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  رضا میرزایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان در این مراسم با تبریک آغاز دهه مبارک فجر اظهار کرد : طبق فرامین امام خمینی (ره) انقلاب ما انفجار نور بود و دهه‌ی فجر، دهه‌ پاسداشت این انقلاب کبیر و فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است.

 میرزایی اظهار کرد:  ایام‌ دهه فجر فرصتی مغتنم برای همگان به‌منظور ادای دین به معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و خون پاک شهدا است.

وی افزود: ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای تبیین شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی است و باید هوشیار بود که نظام سلطه جهت کم رنگ جلوه دادن خدمات انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیست. 

وی تصریح کرد: اهداف بیان گذار انقلاب اسلامی و مسیر ترسیمی سکاندار انقلاب باید باز خوانی گردد و محور برنامه های گرامیداشت دهه فجر بر پایه بیانیه گام دوم رهبری اجرا شود.

رییس ستاد کمیته روستایی و عشایری دهه فجر استان ، با اشاره به پیشرفت های علمی و سرعت رشد آن در ایران اضافه کرد:  با تلاش های صورت گرفته در اکثر زمینه های علمی، پزشکی، صنایع و... جزو ده کشور برتر دنیا هستیم و این موفقیت ها باید بازگو شود.

نیر الهامی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، اظهار کرد : آشنا شدن با نحوه زندگی مردم در روستاها و به دست آوردن دید واقع بینانه از مسایل و مشکلات و انتقال آن به مسئولان برای رفع مشکلات مردم از مزایای برگزاری اردوهای جهادی است.

وی با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم دولت خدمتگزار است ، اضافه کرد:  باید مسئولان از هر فرصتی برای خدمتگزاری به مردم استفاده کنند.

الهامی با تقدیر از سازمان  جهاد کشاورزی و دستگاه های اجرایی استان که در برگزاری این اردو مشارکت داشتند ، افزود: در این اردوها مشکلات مردم به مسولان مربوطه برای رفع آن انتقال داده می شود و خدمت رسانی و رفع مشکلات در مناطق محروم از برکات اردوهای جهادی است.

وی تاکید کرد: امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز آماده هر گونه همکاری در جهت رفع موانع، محرومیتها و تبعیض در مورد زنان ومشکلات خانواده های روستایی به منظور صیانت از کیان خانواده و رشد و تعالی آن است. 

لازم به ذکر است که میز خدمت در حاشیه مراسم اردوی جهادی با حضور مدیران و کارشناسان ادارات کل و ارگان های دولتی و پاسخ گویی به مسائل و مشکلات در حوزه های کشاورزی، بهداشتی، مسکن و .. برگزار و مسابقات ورزشی و کتابخوانی در حاشیه این مراسم برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید