Iranian Agriculture News Agency

قائمی تصریح کرد:

تشریح دستاورد های نظام اسلامی جهاد تبیین است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: تبیین دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله جهاد هایی هست که به دلیل شاخصه های آن مد نظر است.

تشریح دستاورد های نظام اسلامی جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید محسن قائمی که در ابتدای نشست خبری رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر تصریح کرد: این جهاد دشمن را مورد خطاب قرار داده و جواب کوبنده ای برای بدخواهان خواهد بود.

این روحانی با اشاره به اینکه جهاد تبیین را باید از خانه هایمان شروع کنیم، اظهار کرد: متاسفانه برخی در صدد هستند با کلیپ هایی که در فضای مجازی منتشر می کنند دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرند؛ من خواهشم از همه عزیزان، هر کسی دستی بر آتش دارد و میکروفون دارد و تریبون  در اختیارش است، دستاوردهای نظام را تبیین کند.

وی با بیان اینکه استان فارس قطب کشاورزی کشور محسوب می شود و همیشه در این رابطه در قله قرار داشته است، ابراز کرد: این استان بیش از ۱۱ درصد از محصولات کشاورزی کشور را تولید می‌کند و با توجه به تنوع اقلیمی از نظر محصولات کم نظیر است.

او با اشاره به اینکه استان فارس در زیر بخش باغبانی رتبه اول را در کشور دارد، بیان کرد: این ادعای من نیست ادعای متخصصین بخش کشاورزی است؛ رئیس سازمان نیز مفصل در این رابطه و دستاوردهای بخش کشاورزی توضیح خواهند داد.

قائمی در پایان در خصوص اقدامات کارگروه عشایری و روستایی دهه مبارک فجر اضافه کرد: علاوه بر برنامه های جشن و شادی، برنامه های بصیرتی در بیش از 500 مسجد از رو ستا های استان فارس به منظور تبیین دستاورد های نظام در حال برگزاری است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید