Iranian Agriculture News Agency

همزمان با دهه فجر؛

۱۱۳ پروژه کشاورزی در استان تهران افتتاح می شود

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، از افتتاح ۱۱۳ طرح و پروژه کشاورزی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال در شهرستانهای استان تهران، همزمان با دهه فجر خبر داد.

۱۱۳ پروژه کشاورزی در استان تهران افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، محمد سراب نشین قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: افتتاح این طرح و پروژه ها موجب اشتغالزایی چهار هزار و ۷۶۹ نفر در سطح شهرستانهای استان تهران می شود.

وی با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده، ادامه داد:  سه درصد اعتبارات ملی و استانی، هشت درصد تسهیلات بانکی و ۸۹ درصد آورده مجریان طرح است که با افتتاح این طرح ها  برای ۲ هزار و ۱۵۳  نفر به صورت مستقیم و ۲ هزار و ۵۲۰  نفر به صورت غیرمستقیم در سطح استان اشتغالزایی می شود.

به گفته سراب نشین، ۷۰ طرح مربوط به پروژه های آب و خاک، ۲۹ طرح تولیدات گیاهی، یک طرح تولیدات دامی، ۱۰ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی و فرآوری بسته بندی و سه طرح مربوط به شیلات و آبزیان است.

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اضافه کرد: از این ۱۱۳ طرح، ۲۱ پروژه قابل افتتاح با سرمایه گذاری بیش از پنجاه میلیارد ریال، ۲۶ پروژه با سرمایه گذاری بین ۱۰ تا پنجاه میلیارد ریال و ۶۶ پروژه  قابل افتتاح با سرمایه گذاری کمتر از ۱۰ میلیارد ریال در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

وی یاد آور شد: با بهره برداری از این پروژه ها، پنج هزار و ۱۸۶ تُن به میزان تولیدات کشاورزی استان تهران افزوده و ۱۳ هزار و ۶۲۴ هزار مترمکعب نیز در میزان مصرف آب این بخش صرفه جویی می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید