Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر اعلام کرد:

صدور 29 دامدار کارت برای دامداران بهشهری/ 840 میلیون تسهیلات پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر گفت: برای 29 دامدار این شهرستان 843 میلیون تومان تسهیلات در قالب دامدارکارت پرداخت شد.

صدور 29 دامدار کارت برای دامداران بهشهری/ 840 میلیون تسهیلات پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، غلامرضا قنبری با بیان اینکه برای اجرای برنامه‌های حمایتی از فعالان بخش کشاورزی و تأمین نقدینگی برای خرید نهاده های دامی، دامدارکارت در اختیار دامداران قرار می‌گیرد، گفت: تاکنون 230 دامدار بهشهری برای برخورداری از تسهیلات دامدارکارت در سامانه سیتا وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه تاکنون 219 دامدار این شهرستان برای دریافت 6 میلیارد تومان تسهیلات دامدارکارت به بانک کشاورزی معرفی شدند، افزود: برای 29 دامدار این شهرستان 843 میلیون تومان دامدارکارت صادر شد.

قنبری اظهار کرد: این کارت اعتباری با هدف کمک به تأمین نقدینگی دامداران، برای تهیه نهاده‌های دامی از مراکز توزیع معرفی شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی صادر می شود و سقف پرداخت تسهیلات آن برای هر دامدار 50 میلیون تومان است که در قالب دامدارکارت به دام های هویت دار پلاک کوبی شده اختصاص می یابد و متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی قابل تصویب و صدور است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر یادآور شد: دامداران و عشایر این شهرستان می توانند با ثبت نام در سامانه سیتا وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تامین سرمایه در گردش نهاده های دامی خود اقدام و پس از دریافت برگه ثبت نام برای انجام مراحل بعدی به این مدیریت مراجعه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید