Iranian Agriculture News Agency

بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از مزارع و گلخانه ها

رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: رییس سازمان جهاد کشاورزی این استان برای بررسی مسائل و مشکلات کشاورزی به شهرستان های دیر و کنگان عزیمت و با فرماندار شهرستان دیر ملاقات و در خصوص توانمندی ها، مشکلات و برنامه های بخش کشاورزی به تبادل نظر پرداختند.

بازدید رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از مزارع و گلخانه ها

به گزارش خبرنگار ایانا در بوشهر،حسن شجاعی افزود: رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، در سفر بررسی مسائل و مشکلات کشاورزی شهرستان های دیر و کنگان، ابتدا با همکاران مرکز جهاد کشاورزی بردخون دیدار و  از مزارع گوجه فرنگی و گلخانه هوشمند هیدروپونیک در شهنیا بازدید کردند.

شجاعی اظهار کرد: منفرد با حضور در فرمانداری دیر با  فرماندار این شهرستان ملاقات  و در خصوص توانمندی ها، مشکلات و برنامه های بخش کشاورزی به تبادل نظر پرداختند.

وی گفت: رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در ادامه این سفر با حضور در جمع همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دیر به بررسی مسایل و مشکلات آن مدیریت  پرداختند و سپس با حضور در جمع همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کنگان در نشستی به بررسی عملکرد مدیریت و ادارات تابعه پرداخته و از نزدیک در جریان مشکلات بخش قرار گرفته و دستورات لازم را برای پیگیری آنها صادر کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید