Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر از بانوان خبرنگار تجلیل شد

پیش از ظهر امروز در مراسمی که به همت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد از بانوان خبرنگار تجلیل شد.

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر  از بانوان خبرنگار تجلیل شد

به گزارش ایانا، در ابتدای این مراسم رضارضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه‌زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن، به برخی ابعاد شخصیت آن حضرت براساس روایات اشاره کرد و گفت: مادران به خودشان افتخار کنند که مردی از میان آنها از یک روستای دورافتاده کرمان برمیخیزد، تلاش و خودسازی میکند، به چهره‌ی درخشان و قهرمان امّت اسلامی تبدیل میشود که هم در زمان زنده بودنش استکبار را شکست داد، هم با شهادتش.

رضازاده در ادامه تقارن میلاد خجسته حضرت زهرا (س) با هفته زن و روز تکریم مادر، فرصتی برای درس گرفتن از زندگی بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری(س) برشمرد و با استناد به منویات رهبرانقلاب بیان کرد؛ اسلام اگر روی نقش و حرمت مادر یا روی وظایف و محدودیت‌های زن تکیه میکند، به‌هیچ‌وجه به معنای این نیست که زن را از شرکت در مسائل اجتماعی منع کند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه خواستار وحدت رسانه ای شد و اظهار داشت؛ با داشتن وحدت رسانه ای میتوان شاهد بهبود بخش اقتصاد شد زیرا نزدیکی و همدلی وزارت جهاد کشاورزی با خبرنگاران می تواند دست آوردهای با ارزشی برای اقتصاد جامعه به همراه داشته باشد.

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم با اشاره به سوابق درخشان آقای علیرضا واحدی پور  و خانم فاطمه زارعان به ترتیب آنها را به عنوان سرپرست معاونت امور ارتباطات مرکز و سرپرست معاونت امور رسانه ای مرکز معرفی کرد.

لازم به ذکر است در پایان جلسه طی مراسمی از بانوان خبرنگار تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید