Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور از شهرک گلخانه‌ای نودهک بازدید کرد

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی با سفر به استان قزوین ظهر امروز با همراهی رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، پیله فروش سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و طاهری فرماندار شهرستان تاکستان، ضمن بازدید از شهرک گلخانه‌ای نودهک در بخش خرمدشت شهرستان تاکستان در جریان روند ساخت این شهرک قرار گرفت.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور از شهرک گلخانه‌ای نودهک بازدید کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، علیرضا بزرگی در این بازدید با مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده در شهرک گلخانه‌ای نودهک اظهار داشت: راه‌اندازی شهرک‌های اینچنینی برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه کشت گلخانه‌ای بسیار مفید است چرا که بهترین مشوق و تسهیلات برای سرمایه‌گذاران بخش گلخانه‌ای، واگذاری زمین دارای زیرساخت و امکانات به آنهاست.

وی افزود: اگر یک سرمایه گذار بخواهد خارج از محیط شهرک گلخانه احداث کند متحمل هزینه‌های زیادی برای زمین، آب، برق و گاز می‌شود اما در اینجا، زمین شهرک گلخانه‌ای از منابع ملی تامین شده و هزینه ای ندارد و هزینه های ایجاد زیرساخت آن هم به مقدار کمتر نسبت به فعالیت در خارج از شهرک ها و آن هم به شکل اقساطی از سرمایه گذاران دریافت می شود و این فرصت مناسبی است که باید از آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است، شهرک گلخانه‌ای نودهک در بخش خرمدشت شهرستان تاکستان و در ۶۵ کیلومتری غرب قزوین قرار دارد و احداث آن از مصوبات سفر هیات دولت وقت در سال ۹۵ بوده است. فاز یک این مجموعه به مساحت ۷۱.۵ هکتار عملیاتی و دارای زیرساخت شده که از این مقدار ۶۵ هکتار به سرمایه گذاران واگذار شده است.

در این بازدید سیدمحمد رضا حسینی مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین و حشمت‌اله رحمانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید