Iranian Agriculture News Agency

بازار در فارس روزانه رصد می شود

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: با مدیریت استاندار و همکاری مطلوب بین دستگاه های ذی ربط، بازار در فارس روزانه رصد می شود.

بازار در فارس روزانه رصد می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور در حاشیه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار که با حضور استاندار فارس در محل سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شد، تاکید کرد: ذخایر راهبردی بسیار مناسب است و هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم.

وی با اشاره تولید مناسب و مدیریت مطلوب در سطح استان فارس، تصریح کرد: آرامش بخشی و تعادل خوبی در بازار و در عمده محصولات حاکم است.

دهقان پور؛ شناسایی فروشگاه های امین با کمک اتاق اصناف را از مصوبات نشست کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار برشمرد و اظهار کرد: هدف راه اندازی این فروشگاه ها عرضه کالا با نرخ مصوب برای اقشار کم درآمد است.

این مقام مسئول به راه اندازی فروشگاه هایی برای عرضه محصولات کشاورزی با همکاری سازمان میادین و تره بار شهرداری نیز گریزی زد و افزود: در روزهای آتی با شهرداری در این زمینه نشست های برگزار می شود.

به گفته وی؛ فروشگاه های مذکور با هدف عرضه مستقیم محصول از مزرعه و کاهش قیمت تمام شده  برای مصرف کننده راه اندازی می شود و امیدواریم حسب دستور استاندار تا دهه مبارکه فجر این فروشگاه ها در نقاطی از استان فارس مستقر شوند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: ذخایر برنج وارداتی در شرکت غله استان فارس مناسب است و در فروشگاه‌ها به وفور پیدا می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید