Iranian Agriculture News Agency

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

جایگاه روستائیان و عشایر در بارور شدن نهال انقلاب و ثمر دهی آن مثال زدنی است

اولین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد. بزرگداشت دهه مبارک فجر با حضور سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و اعضاء کمیته در سالن شماره دو سازمان برگزار شد.

جایگاه روستائیان و عشایر در بارور شدن نهال انقلاب و ثمر دهی آن مثال زدنی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، در ابتدای این جلسه سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر گفت : تمام اموری که در حال برنامه ریزی در جلسات است ،بی گمان در برابر جانفشانی های انقلابیون بی مقدار و ناچیز است.

حجت الاسلام و المسلمین میرزایی در ادامه به رویکرد دشمنان نظام در دشمنی های خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و افزود: دشمنان نظام با تغییر مسیر دشمنی ،جنگ اقتصادی را برای مقابله با نظام ما بوجود آورده اند ،چرا که در جبهه ها و میادین نظامی شکست را تجربه کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین میرزایی جهادی فکر کردن و جهادی عمل کردن را در برهه کنونی مهم برشمرد و افزود : در شرایط کنونی که تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی را پیشاروی خود داریم تکیه بر تفکر جهادی است.

وی آنگاه به وظایف کمیته های روستایی و عشایری پرداخت و گفت : روستائیان و عشایر در پیروزی انقلاب و تداوم آن نقش بسزایی داشته اند و وظیفه این کمیته تبیین جایگاه روستاییان و عشایر در پیروزی انقلاب و جایگاه فعلی این قشر زحمتکش برای پشتیبانی از انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین میرزایی در پایان سخنان خود از اعضاء کمیته درخواست نمود برنامه های پیشنهادی خود را برای برگزاری باشکوه مناسبت های دهه مبارک فجر به دبیرخانه کمیته ارسال کنند.

در ادامه این جلسه اعضا حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را به اعضا حاضر در جلسه ارایه کردند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید