Iranian Agriculture News Agency

-مدیر جهاد کشاورزی تنکابن خبر داد:

صدور 16 دامدار کارت در تنکابن/5 میلیارد تسهیلات پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن گفت: تاکنون برای 16 دامدار 5 میلیارد و 135 میلیون ریال دامدار کارت صادر شد.

صدور 16 دامدار کارت در تنکابن/5 میلیارد تسهیلات پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، ابراهیم کاویانی با بیان اینکه یکی از دغدغه های دامداران در بخش روستایی و عشایری تامین نقدینگی برای تهیه علوفه بوده که بخشی از حمایت ها در قالب «دامدارکارت» و از طریق بانک کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت به دامداران ارائه می شود، گفت: در گام اول "دامدار کارت" در اختیار دامداران روستایی و عشایری قرار خواهد گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن تصریح کرد: نکته قابل توجه این است که صدور دامدارکارت تنها برای خرید در مراکز فروش نهاده‌های دامی تعریف شده است.

وی درباره روند تخصیص دامدارکارت به دامداران، گفت: برای هر رأس دام سبک 300 هزار تومان و برای هر رأس دام سنگین 700 هزار تومان تسهیلات به دامداران تعلق می‌گیرد که سود این تسهیلات 11 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر یکسال تعیین شد.

کاویانی با بیان اینکه تاکنون 118 دامدار این شهرستان برای برخورداری از 29 میلیارد و 76 میلیون ریال تسهیلات دامدار کارت در سامانه سیتا جهاد کشاورزی ثبت نام و به بانک معرفی شدند، افزود: تاکنون برای 16 دامدار 5 میلیارد و 135 میلیون ریال تسهیلات دامدار کارت صادر شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن در پایان گفت: دامداران این شهرستان می توانند با در اختیار داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی، تاییدیه کدپستی و تاییده شناسه یکتا به جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه و پس از ثبت نام در سامانه سیتا به بانک کشاورزی معرفی شوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید