Iranian Agriculture News Agency

واگذاری بیش از 29 هکتار از اراضی ملی سمنان برای اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشاورزی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از واگذاری بیش از 29 هکتار از اراضی ملی سمنان برای اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشاورزی خبر داد.

واگذاری بیش از 29 هکتار از اراضی ملی سمنان برای اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، غلامرضا خراسانیان در جمع خبرنگاران با اشاره برگزاری  جلسه کمیسیون طرح های کشاورزی اظهار کرد: در این جلسه تعداد ۸۷ پرونده به دبیرخانه کمیسیون طرح های کشاورزی ارجاع و مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی افزود: صاحبان این پرونده ها متقاضیانی هستند که قصد اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشاورزی در اراضی ملی را دارند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در این جلسه از سوی اعضای کمیسیون با واگذاری اراضی ملی و مورد درخواست صاحبان 41 پرونده در سطح۴۹۷۳/ ۲۹ هکتار موافقت شد.

خراسانیان افزود: با نظر اعضای کمیسیون برای سایر پرونده ها تصمیماتی از قبیل تمدید قرارداد  اجاره تغییر طرح و تغییر نام و انتقال قطعی عرصه تصمیم گیری شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین از برگزاری جلسه کمیسیون طرح های غیر کشاورزی خبر داد و گفت: در این کمیسیون نیز ۴۵ پرونده به دبیرخانه طرح‌های غیرکشاورزی ارجاع و مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

خراسانیان گفت: صاحبان این پرونده متقاضیانی هستند که قصد اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در طرحهای غیرکشاورزی در اراضی ملی را دارند.

وی گفت: در این جلسه از سوی اعضای کمیسیون با واگذاری اراضی ملی و مورد درخواست صاحبان ۴ پرونده در سطح 2349/6هکتار موافقت شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید