Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر اعلام کرد:

پایش 1400 فروشگاه محصولات کشاورزی بابلسر

۳۸ واحد متخلف به تعزیرات معرفی شدند

مدیر جهاد کشاورزی بابلسر گفت: از ابتدای شروع طرح نظارت بر بازار محصولات اساسی کشاورزی تاکنون، یک هزار و 423 مورد پایش با هدف ایجاد آرامش و ثبات قیمت‌ها در این شهرستان انجام شد.

پایش 1400 فروشگاه محصولات کشاورزی بابلسر

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حمیدرضا رحمانی با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم قرارگاه مرکزی تنظیم بازار، نظارت و کنترل بازار 6 محصول کشاورزی از مرحله تولید تا مصرف برعهده جهاد کشاورزی است، گفت: با هدف ایجاد آرامش و ثبات قیمت‌ها از ابتدای شروع طرح نظارت تاکنون، یک هزار و 423 واحد فروش کالاهای اساسی کشاورزی در شهرستان بابلسر پایش شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر اظهار کرد: 8 تیم بازرسی و نظارت شامل نمایندگان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بسیج اصناف شهرستان در قالب قرارگاه شهید امانی به صورت روزانه بر توزیع و فروش کالاهای اساسی کشاورزی نظارت می کنند.

وی تصریح کرد: در بازدید های صورت گرفته 544 مورد تذکر شفاهی به فروشندگان داده شد و 38 پرونده تخلف نیز به تعزیرات حکومتی بابلسر ارجاع شد.

رحمانی بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده از کالاهای کشاورزی، بیشترین تخلفات ثبت شده در زمینه درج نشدن قیمت‌ها، نداشتن فاکتور فروش و کم‌فروشی بود که با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفت.

وی در خاتمه گفت: انتظار داریم مردم موارد تخلف مانند گران‌فروشی، احتکار و یا عدم درج قیمت را از طریق سامانه  124 به ما گزارش دهند و ما را در کنترل بهتر بازار یاری کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید