Iranian Agriculture News Agency

7.5 میلیون لیتر سوخت بین بهره برداران آملی توزیع شد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی آمل از توزیع 7 میلیون و 500 هزار لیتر سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان 9 ماهه امسال خبر داد

7.5 میلیون لیتر سوخت بین بهره برداران آملی توزیع شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، مهرداد فولاد اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه امسال 7 میلیون و 500 هزار لیتر سوخت سهمیه ای حمایتی برای شخم و شیار، برداشت برنج، دامداری ها و مرغداری ها و مصرف ماشین آلات کشاورزی در شهرستان آمل توزیع شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه توزیع سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان بر عهده مدیریت جهاد کشاورزی است، به کشاورزان توصیه کرد در فصل زراعی نباید پس از صدور حواله زمان طولانی را برای دریافت آن از شرکت های توزیع تاخیر ایجاد کنند.

فولاد افزود: این میزان سوخت در بخش‌های کشاورزی، باغداری، صنایع تبدیلی و مرغداری توزیع شد که بیشترین میزان مصرف مربوط به بخش ماشین‌آلات زراعی و باغی با 6 میلیون لیتر است.

وی تصریح کرد: از مزایای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی، دریافت سهمیه‌ی سوخت منظم، داشتن سند قطعی مالکیت و سهولت در خرید و فروش، ردیابی پس از سرقت، بیمه شدن ماشین پلاک دار و قابل پیگیری بودن تخلفات است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: سهمیه سوخت به صورت دوره ای برای کشاورزان و دارندگان ماشین‌آلات کشاورزی در نظر گرفته می شود که اگر در همان دوره اقدام به خرید سهمیه خود نکنند، این سهمیه برای دوره بعدی لحاظ نمی شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید