Iranian Agriculture News Agency

محمودی در گفتگو با خبرنگاران خبر داد:

پرداخت ۷۹۴میلیارد ریال غرامت به گندم کاران آذربایجان شرقی

بیمه ۲۰۴ هزار هکتار از اراضی زراعی استان

مدیرشعب بانک کشاورزی در آذربایجان شرقی گفت: در ۹ ماهه امسال ۷۹۴ میلیارد ریال به بیش از ۶۴ هزار گندم کار دیم خسارت دیده در این استان غرامت پرداخت شده است.

پرداخت ۷۹۴میلیارد ریال غرامت به گندم کاران آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، جواد محمودی روز یکشنبه در حاشیه دیدار با  اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبلغ واریزی ۸۵ درصد غرامت برآوردشده در زیربخش محصولات زراعی بوده و بقیه آن به زودی پرداخت می شود.

وی با اعلام اینکه خسارت وارده توسط شرکت های طرف قرارداد و کارشناسان استان بررسی و ارزیابی شده و اکنون در مرحله پایانی تایید گزارش است، گفت: به محض تایید مبلغ باقی مانده در وجه خسارت دیدگان پرداخت می شود.

مدیرشعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص میزان بیمه شده در زیربخش کشاورزی سال جاری اظهار کرد: امسال ۲۰۴ هزار هکتار در بخش زراعت، ۷۵۵ هکتار در بخش باغات، ۳۷میلیون قطعه در بخش طیور و یکهزار و ۸۵۴ هزار راس در قسمت دام زیرپوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته است.

 محمودی افزود: امسال برای اولین بار به صورت آزمایشی سه هزار مترمربع  گلخانه نیز زیر پوشش بیمه ابنیه کشاورزی درآمده است.

وی از کشاورزان سراسر استان خواست باتوجه آخرین تمدید صورت گرفته، جهت انعقاد قرارداد بیمه محصولات خود حداکثر تا پایان بهمن ماه برای سالزراعی آینده به نمایندگیهای بیمه مستقر در شهرستانها مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید