Iranian Agriculture News Agency

مسعودی خبر داد:

برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی فیداکسپو از 21 تا 23 دی‌ماه در بوستان گفتگو

قائم مقام اتحادیه تعاونی های خوراک دام، طیور و آبزیان کشور گفت: ششمین نمایشکاه بین المللی فیداکسپو به مدت 3 روز (21 تا 23 دی ماه 1400)، از ساعت 10 صبح تا 6 بعداز ظهر در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی فیداکسپو از 21 تا 23 دی‌ماه در بوستان گفتگو

به گزارش خبرنگار ایانا، مهدی مسعودی قائم مقام اتحادیه تعاونی های خوراک دام، طیور و آبزیان کشور و مجری نمایشگاه بین المللی فیداکسپو، در نشست خبری برگزاری ششمین نمایشگاه خوراک دام فیداکسپو اظهار کرد: فیدکسپو از سال 93 کار خود را با شعار خوراک سالم، دام سالم، غذای سالم شروع کرده است.

وی افزود: ما سعی کردیم تکنولوژی خوراک با کیفیت را در فیداکسپو عرضه کنیم.

مسعودی با اشاره به برگزاری همایش های بین المللی و سمینار در حاشیه نمایشگاه عنوان کرد: امسال 12 عنوان سمینار علمی با موضوعات کیفیت، بهداشت و بهره وری در تولید خوراک و با سخنران های داخلی در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهیم کرد.

مجری نمایشگاه بین المللی فیداکسپو خاطرنشان کرد: این نمایشکاه به مدت 3 روز (21 تا 23 دی ماه 1400)، از ساعت 10 صبح تا 6 بعداز ظهر در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود، 70 شرکت داخلی در نمایشگاه حضور دارند که برخی از این شرکت ها نمایندگان شرکت های خارجی محسوب می‌شوند و 2 شرکت روسی به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضو خواهند داشت.

وی افزود: یکی از شرکت های روسی، برای اولین بار جایگزین سویا را در این نمایشگاه عرضه خواهد کرد که از باقلای مصری تهیه شده است و با این محصول مصرف سویا در مرغداری ها حدود 10 تا 15 درصد کاهش خواهد یافت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید