Iranian Agriculture News Agency

محمودی خبر داد:

پرداخت ۲۵ هزار میلیاردریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی در آذربایجان‌شرقی

مدیر شعب بانک کشاورزی در آذربایجان‌شرقی گفت: شعب این استان در راستای حمایت از بخش کشاورزی در ۹ ماهه سال‌جاری بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند.

پرداخت ۲۵ هزار میلیاردریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی در آذربایجان‌شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، جواد محمودی در گفتگو با خبرنگاران از افزایش ۲۵ درصدی تسهیلات پرداختی این بانک در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد  و افزود: این میزان تسهیلات برای ۳۲ هزار و ۳۲۵ نفر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بیشترین تسهیلات این بانک در بخش زراعت بالغ بر چهار هزار و ۸۷۴ میلیارد ریال برای ۱۰ هزار و ۸۷۲ نفر و در بخش صنایع و خدمات کشاورزی به میزان چهار هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال برای چهار هزار و ۹۷۹ نفر پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن شعب این بانک در استان سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرحهای دام، طیور، زنبورداری وآبزیان و ۲ هزار و ۶۵ میلیارد ریال برای طرحهای باغداری تسهیلات پرداخت کرده اند.

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی در خصوص  تسهیلات اولویت دار بخش کشاورزی اظهار کرد: ۴۲۱ واحد گلخانه ای در استان بالغ بر پنج هزار و ۲۵۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ از تسهیلات حمایتی بهره مند شده اند.

وی همچنین گفت: شعب استان در ۹ ماهه امسال یکهزار و ۱۲۴ میلیارد ریال تسهیلات در بخش مکانیزاسیون پرداخت کردند که تسهیلات پرداختی در این بخش شامل ۴۰۷ دستگاه خرید تراکتور، ۵۹۴ دستگاه دنباله بند، هفت دستگاه کمباین، یک دستگاه ماشین آلات کششی و ۱۰ مورد ماشین آلات دام و صنایع تبدیلی می باشد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید