Iranian Agriculture News Agency

درنشست قرارگاه امنیت غذایی استان البرز مطرح شد:

سلامت مردم در گرو تأمین غذای سالم است

جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان البرز با حضور سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی، معاون بهبود تولیدات دامی، مدیرکل دامپزشکی، مدیر تعاون روستایی، مدیر حراست و رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا در سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی استان البرز برگزار شد.

سلامت مردم در گرو تأمین غذای سالم است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، عبدالرضا روشن نژاد سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی و دبیر قرارگاه امنیت غذایی استان در این نشست، ضمن مروری بر مصوبات جلسات پیشین و دستور کار جلسه با موضوع سلامت غذا و تولید محصول سالم، بر پیگیری امور مربوط به کمیته اقدام مشترک توسط مدیران شهرستان ها تأکید کرد.

دبیر قرارگاه امنیت غذایی استان البرز، سلامت محصولات کشاورزی را یکی از دغدغه های اصلی در حوزه امنیت غذایی توصیف کرد و افزود: سلامت مردم در گرو تأمین غذای سالم است و ما موظف هستیم در کنار تولید غذا به علاوه بر کمیت محصول، موضوع حفظ کیفیت محصول تولیدی را مورد توجه قرار دهیم چرا که اقدامات و تصمیم سازی در حوزه تولید محصول سالم، نقش موثری در تحقق اهداف توسعه پایدار کشاورزی دارد.

در ادامه رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه سلامت غذا و تولید محصول سالم، وضعیت سلامت محصولات کشاورزی استان را مطلوب اعلام کرد.

اقدامات انجام شده در  خصوص صدور دامدار کارت توسط مدیران شهرستان ها و گزارش بازرسی و نظارت بر بازار محصولات غذایی از محورهای مورد بحث در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان بود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید