Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ساری:

3170 واحد صنفی در ساری پایش شد/ معرفی 360 واحد متخلف به تعزیرات

مدیر جهاد کشاورزی ساری از بازرسی و پایش سه هزار و 170 واحد صنفی و معرفی 363 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد.

3170 واحد صنفی در ساری پایش شد/ معرفی 360 واحد متخلف به تعزیرات

به گزارش خبرنگار ایانا در  مازندران، رضا پورفلاح با اشاره به مشکلات و نابسامانی‌های متعدد در بازار کالاهای اساسی و اقلام خوراکی، گفت: با توجه به واگذاری اختیارات موضوع قانون انتزاع تنظیم بازار کالاهای اساسی و اقلام خوراکی به وزارت جهاد کشاورزی، بازرسان به طور جدی در این حوزه وارد شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری کالاهای کشاورزی که بازرسی‌ از تولید تا مصرف آن‌ها به جهاد منتقل شد را مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن و لبنیات برشمرد و ادامه داد: بازرسی بر سایر کالاها همچنان از سوی سازمان صمت انجام می‌شود.

این مسوول اضافه کرد: قانون انتزاع یا همان قانون تمرکز وظایف بازرگانی بخش کشاورزی بود که دولت را مکلف کرده بود همه وظایف مربوط به تأمین تا واردات و تنظیم بازار محصولات کشاورزی و مواد غذایی با یک مرحله تبدیل از صنعت، معدن و تجارت منتزع و به جهاد کشاورزی واگذار شود.

پورفلاح افزود: چهار بازرس از سازمان صنعت و معدن و تجارت و 34 بازرس از سوی سازمان بسیج اصناف از ابتدای اجرای این طرح به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری معرفی شد که از این به بعد بازرسی‌ها از تولید تا مصرف کالاهای حوزه کشاورزی در سطح این شهرستان توسط این بازرسان انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این مدت با بازرسی از سه هزار و 170 واحد صنفی، 363 فقره پرونده تخلف به ارزش 15 میلیارد و 466 میلیون و 270 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید