Iranian Agriculture News Agency

مردانی اعلام کرد :

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به دامداران روستایی و عشایری،در قالب دامدار کارت

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در قالب دامدار کارت بانک کشاورزی، تسهیلات ارزان قیمت به دامداران روستایی و عشایری ارائه می شود.

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به دامداران روستایی و عشایری،در قالب دامدار کارت

به گزارش خبرنگار ایانا دراستان چهارمحال و بختیاری، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان در نشست هماهنگی تسهیلات دامدار کارت  اظهار داشت: در قالب دامدار کارت بانک کشاورزی، تسهیلات ارزان قیمت به دامداران روستایی و عشایری ارائه می شود.

سام مردانی افزود :این کارت که با اعتبار ۱۰ ، ۲۰ و ۵۰ میلیون تومانی در اختیار دامداران قرار می‌گیرد برای کمک به تهیه نهاده‌های دامی در سه ماهه زمستان است.

مردانی با بیان اینکه وی با بیان این که سقف مبلغ تسهیلات این کارتها 500 میلیون ریال بوده و در مبالغ۱۰۰ ،۲۰۰ و ۵۰۰ میلیون ریال متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی و معرفی سازمان جهادکشاورزی استان قابل تصویب و صدور است ادامه داد: این تسهیلات یکساله و با سود ۱۱ درصد است و استفاده از تسهیلات صرفاً در پایانه های فروش (pos) کارگزاران کارخانجات خوراک دام، تعاونی های شهرستانی، شرکتهای پشتیبانی امور دام و مراکز فروش نهاده های دامی که توسط جهادکشاورزی اعلام می شود مجاز است.

سام مردانی تصریح کرد :دامداران توسط سازمان جهاد کشاوری استان و شهرستانها شناسایی شده و از طریق سازمان به بانک کشاورزی معرفی خواهند شد تا دامدار کارت را تهیه کنندو  دامداران با استفاده از این کارت اعتباری، فقط می‌توانند نهاده‌های دامی تهیه کنند و مبلغ آن را به صورت شش ماهه و یک ساله پرداخت کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید