Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی :

ارجاع ۸۲ مورد پرونده تخلف در عرضه و فروش کالا به تعزیرات استان

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : ۸۲ مورد پرونده تخلفاتی، توسط اکیپ های بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی ، مبنی بر گران‌فروشی ،عدم درج قیمت و ارائه فاکتور و کم فروشی جهت ارجاع به تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

ارجاع ۸۲ مورد پرونده تخلف در عرضه و فروش کالا به تعزیرات استان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  اکبر کرامتی در بیست و ششمین جلسه قرارگاه تامین امنیت غذایی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۸ اکیپ نظارت و بازرسی به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار استان هستند. 

کرامتی تصریح کرد: خرید تضمینی مازاد تولید کالاهای اساسی و استراتژیک از جمله گوشت مرغ وگوشت قرمز، برای حمایت از تولیدکنندگان، جلوگیری از نوسان‌های شدید قیمت محصولات، ایجاد تعادل در نظام تولید و تنظیم بازار و جلوگیری از ضرر و زیان تولید کنندگان در دستور کار شرکت پشتیبانی امور دام قرار گرفته است. 

وی اضافه کرد: در خصوص هم افزایی بیشتر با مسئولین ارشد استانی ، تا کنون ۸ جلسه به صورت وبینار و  تخصصی با مسئولین و واحدهای ذیربط برگزار شده و از ظرفیت خبرگزاری و رسانه ها برای اطلاع رسانی در مورد اهداف و برنامه های قرارگاه تامین امنین غذایی نیز استفاده می شود.

کرامتی تاکید کرد: برگزاری نشست های تخصصی با اتحادیه های مرغداران و دامداران، استقرار کارشناس دایم در محل کشتارگاه های دام و طیور، عقد قرارداد برای اجاره سردخانه ها و تامین انبارهای مورد نیاز، پیگیری منظم ارایه تسهیلات در قالب دامدار کارت به دامداران، هماهنگی با دستگاه های اجرایی ذیربط برای رصد و پایش بازار برای جلوگیری از احتکار کالاهای اساسی در انبارها از جمله اقداماتی است که در جهت صیانت از سفره مردم و ارامش در بازار استان انجام گرفته است. 

وی افزود: کلیه امکانات ساختمانی و انبارهای دولتی و اماکن مورد نظر سازمان و ادارات تابعه جهت ذخیره سازی اقلام پر مصرف در اختیار مدیریت پشتیبانی امور دام سازمان قرار می گیرد. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: هماهنگی با سازمان تعاون روستایی استان در خرید شیر مازاد تولیدی دامداران و مباشری توزیع تخم مرغ انجام شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید