Iranian Agriculture News Agency

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت دومین سالگرد عروج ملکوتی شهید سلیمانی

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی به مناسبت دومین سالگرد عروج ملکوتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، این شهید عالی‌مقام را تجلّی مجاهدت مخلصانه و شجاعانه و مظهر عقلانیت و عطوفت اسلامی برشمرد.

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت دومین سالگرد عروج ملکوتی شهید سلیمانی

به گزارش ایانا، متن پیام سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

"سردار قهرمان ایران" سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تجلّی مجاهدت مخلصانه و شجاعانه و مظهر عقلانیت و عطوفت اسلامی بود که عمر با برکت خود را در راه دفاع از میهن اسلامی و مبارزه با کفر و شیاطین و اشرار عالم صرف کرد و سرانجام به فیض شهادت در راه خداوند متعال نائل شد.

تلاش خستگی‌ناپذیر، صداقت و وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از نمادهای مکتب شهید سلیمانی است و تمسک به این خصائل می تواند الگوی همه جهادگران به ویژه مجاهدان عرصه کشاورزی در مسیر تحقق استقلال اقتصادی و خودکفایی کشور باشد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه کشاورزی کشور، دومین سالگرد عروج ملکوتی شهید والامقام  حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز آن شهیدان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای روح بلند این سردار پرافتخار، علو درجات الهی مسئلت می نمایم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید