Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه ترویج فرهنگ زکات در بخش کشاورزی شهرستان ارزوئیه

جلسه ترویج فرهنگ زکات در بخش کشاورزی شهرستان ارزوئیه برگزار شد.

برگزاری جلسه ترویج فرهنگ زکات در بخش کشاورزی شهرستان ارزوئیه

 بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، پور عبدا... سرپرست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه گفت: جلسه زکات با حضور حجت الاسلام اژدری دبیرستاد زکات استان ،دبیر زکات شهرستان ،رییس کمیته امداد شهرستان ومروجین جهاد کشاورزی در محل مدیریت جهاد کشاورزی ارزوئیه برگزار شد .

وی گفت: در این جلسه دبیرستاد زکات استان به اهمیت وجایگاه فریضه الهی زکات واین واجب فراموش شده اشاره نموده وعنوان کرد:که این واجب الهی یکی از ارکان حکومت امام زمان (عج)میباشد وثروتمندان باید زکات مال خود را به فقرا پرداخت کنند تا عدالت اجتماعی برقرار گرددوبایستی اعتقاد مردم به این امر محقق گرددوچنانچه به دست نیازمندی برسد قطعا به واسطه شاد شدن دل بچه یتیمی ،آثار وبرکات آن در زندگی ما نمایان میشود .

وی ارزوئیه را بعنوان یکی از قطب های اصلی زکات کشور مطرح وافزود:هرجا که خداوند به بندگانش قدرت ومکنت داده در قبال آن مسئولیت نیز واگذار شده است ومروجین کشاورزی که در این منطقه بیشترین ارتباط را با کشاورزان دارند بعنوان مبلغان زکات بوده ونقش زیادی در ترویج این فریضه الهی دارند وبه کشاورزان این اطمینان را بدهند که بودجه های دریافتی از زکات در هر روستا ،صرف آبادانی همان روستا می‌شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید