Iranian Agriculture News Agency

استفاده 21هزار نفر از کشاورزان استان قزوین از طرح امهال تسهیلات بخش کشاورزی

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۱ هزار نفر از کشاورزان استان از ظرفیت بند خ ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه در راستای امهال تسهیلات بخش کشاورزی بهره‌مند شدند.

استفاده 21هزار نفر از کشاورزان استان قزوین از طرح امهال تسهیلات بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: بر طبق مصوبه هیات دولت، افرادی که در سال زراعی ۹۷-۹۶ بر اثر مخاطرات طبیعی دچار آسیب، صدمه و خسارت شده بودند به مدت سه سال تسهیلات آن‌ها امهال شده است.

وی اظهار داشت: در همین راستا و بر طبق این مصوبه، کلیه جرایم و متعلقات آن توسط دولت به منظور حمایت بیشتر از کشاورزان و بهره برداران پرداخت شده است

تبسمی تصریح کرد: در این راستا، در استان قزوین بیش از ۲۱ هزار نفر از کشاورزان به مبلغ یک هزار و ۴۳۳ میلیارد ریال در بانک‌های عامل از این مصوبه هیات دولت برای امهال تسهیلات تا سقف پنج میلیارد ریال بهره‌مند شدند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: از مبلغ یک هزار و ۴۳۳ میلیارد ریال، رقمی معادل ۳۰۰ میلیارد ریال در سال جاری و مابقی مربوط به سنوات قبل بوده که ۱۰۰ درصد جذب شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: قزوین جزو استان‌های برتر و موفق در این زمینه در سطح کشور است که توانسته از این ظرفیت قانونی به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی بهره‌مند شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید