Iranian Agriculture News Agency

اولویت اعتباری جهاد کشاورزی لرستان برای طرح های بزرگ و نیمه تمام

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: طرح های بزرگ و نیمه تمام در اولویت اعتباری سازمان جهاد کشاورزی لرستان قرار می گیرند.

اولویت اعتباری جهاد کشاورزی لرستان برای طرح های بزرگ و نیمه تمام

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛ اسفندیار حسنی مقدم رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در اولین جلسه کارگروه هماهنگی، بررسی و تصویب طرحهای «بند الف تبصره ۱۸» که با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد، گفت: از رسالت های همه ما رفع چالشها، مشکلات وخدمت رسانی به مردم است و همه ما طبق این رویکرد باید درجهت حل مشکلات سرمایه گذاران در‌زیر بخش های مختلف کشاورزی تلاش کنیم.

حسنی مقدم با بیان اینکه همه ما تابع  قانون هستیم اما برخی از مشکلات ارتباطی به قانون ندارد گفت: همه ما باید درچارچوب قانون وضوابط عمل کنیم اما این امر نباید بهانه ای برای ایجاد موانع کار سرمایه گذار باشد و با تفسیر قانون و پیچدگی نظام اداری سرمایه گذار را با مشکل مواجه و در نهایت کم انگیزه کنیم، بلکه همه تلاش ما مدیران وکارشناسان باید‌ در جهت ترغیب و تشویق سرمایه گذار باشد و تا جایی‌ که میتوانیم مشکلات آنها راحل کنیم.

 وی افزود: طرح های بزرگ و زیربنایی در اولویت کاری قرار دارند؛ چرا که در روند ایجاد اشتغال پایدار و همچنین در بهبود اقتصاد استان اثرگذار هستند.

 وی تصریح کرد: ما با محدودیت اعتبارت منابع مواجه هستیم و این منابع محدود نباید در طرح‌های کم بازده هزینه شود؛ بلکه باید این اعتبارات را برای اجرای طرح‌های استراتژی که در روند اشتغال و تولید پایدار مطلوب و اثرگذار هستند هزینه کنیم.

 این مقام مسئول افزود: با توجه به اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی احداث گلخانه‌ها ، سردخانه ،طرح های نیمه تمام در بخش های دام و طیور و سپس سایر طرح های متفرقه در اولویت های اعتباری استان قرار دارند.

 حسنی مقدم درپایان گفت: بر اساس ابلاغ اعتباری سهم استان لرستان ازاعتبارات وزارت کشور حدود ۳.۹دهم درصد است واین رقم به استان نیز ابلاغ گردیده که این میزان به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان بر اساس شاخص های مالی "jdp"تولید ناخالص بین شهرستانها توزیع تا در راستای شیوه نامه‌های ابلاغی در سامانه سیتا طی فرایند گردش کار تعیین شود و به دبیرخانه و بانک‌های عامل ارسال شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید