Iranian Agriculture News Agency

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به مردم این استان اطمینان می دهیم که در تامین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد و با اقدامات صورت گرفته برای تامین و توزیع کالاهای اساسی و پر مصرف نگران نباشند.

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سیستان و بلوچستان، محمدعلی نیکبخت امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از اولویت های وزارت جهادکشاورزی تامین و در دسترس قرار دادن کالاهای اساسی است که با اقدامات صورت گرفته هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: برنج، گندم، روغن و شکر که جزو کالاهای اساسی و پر مصرف است به اندازه کافی در استان وجود دارد و به جد پیگیری می شود تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

نیکبخت با اشاره به این که در حال حاضر قادریم ٣٠ درصد نیاز گوشت مرغ استان را تولید کنیم، افزود: با توسعه واحدهای مرغداری در استان و تحقق خودکفایی در تولید گوشت مرغ، تمامی مجموعه بخش کشاورزی دست بکار شده تا با هدایت سرمایه‌گذاری در آینده نزدیک با توسعه واحدهای جدید مرغداری در استان به مرز خودکفایی برسیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: با وجود تحریم ها، سیستان و بلوچستان در تامین کالاهای اساسی مردم شرایط مطلوبی را دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید