Iranian Agriculture News Agency

استاندار فارس بیان کرد:

تشکیل قرارگاه امنیت غذایی از تدابیر حکیمانه دولت است

استاندار فارس با اشاره به اینکه پراکندگی امور و تفرق تصمیم گیرندگان در امور مختلف موجب می‌شود نتایج موفقیت آمیزی به دست نیاید، گفت: تشکیل قرارگاه امنیت غذایی در شرایط کنونی از تدابیر حکیمانه دولت است و از پراکنده کاری و تصمیمات متفرق جلوگیری می‌کند.

تشکیل قرارگاه امنیت غذایی از تدابیر حکیمانه دولت است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمدهادی ایمانیه در نشست قرارگاه امنیت غذایی این استان که با حضور وزیر جهاد کشاورزی به صورت وبیناری برگزار شد با اشاره به اینکه تامین مواد غذایی مورد نیاز در معیشت مردم نقش جدی دارد، تصریح کرد: امیدواریم با تشکیل مستمر جلسات این قرارگاه و کنترل و نظارت لازم برای اجرای نتایج این جلسات شاهد تحقق اهداف قرارگاه باشیم.

ایمانیه با بیان اینکه پس از موضوع کنترل بیماری کرونا مهمترین دغدغه مردم مسئله معیشت است، اظهار کرد: مدیریت ارشد استان فارس آمادگی هر گونه همکاری با قرارگاه امنیت غذایی را دارد زیرا تامین مواد غذایی مورد نیاز، در معیشت مردم نقش جدی دارد.

استاندار فارس با بیان اینکه بخش نظارتی در قرارگاه امنیت غذایی بر عهده معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قرار گرفته است، ابراز کرد: امیدواریم با همکاری سازمان صمت، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، اتحادیه اصناف و... این نظارت ها به صورت یکپارچه و متحد انجام شود؛ هوشمند سازی نظارت بر قیمت‌ها و گزارش های مردمی در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده صدا و سیمای استان مباحث آگاهی رسانی، فضای مجازی و رسانه را بر عهده گرفته است، بیان کرد: در تلاش هستیم سامانه ای برای هوشمندسازی نظارت‌ها، اعلام قیمت‌ها و ارتباط مردمی در استان فارس راه اندازی کنیم.

او افزود: هم اکنون ۲۰۰ نفر از اعضا بسیج اصناف در امر نظارت با قرارگاه امنیت غذایی همکاری می کنند که این تعداد به ۴۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید