Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

بیش از ۶ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که خوشبختانه قفل درب مرغداری های استان در حال گشوده شدن و زمینه برای سرمایه گذاری در بخش پروتئین فراهم شده است گفت: با وجود مشکلاتی که در تامین مرغ موردنیاز استان وجود داشت در آذر ماه موفق به جوجه ریزی بیش از ۶ میلیون قطعه در مرغداری های استان شدیم که انتظار می رود نیاز مرغ در استان در ماه های آینده برطرف شود.

بیش از ۶ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان انجام شد

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در هفتمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی اظهار کرد: باید زمینه صادرات محصولات جهت پایداری تولید برای صادرکنندگان فراهم شده  تا برای صادرکنندگان ایجاد انگیزه شود.

وی با بیان این مطلب که هر چیزی که در حیطه کاری و وظیفه ماست در قرارگاه امنیت غذایی می گنجد افزود: با وجود مشکلاتی که در تامین مرغ موردنیاز استان وجود داشت در آذر ماه موفق به جوجه ریزی بیش از ۶ میلیون قطعه در مرغداری های استان شدیم که انتظار می رود نیاز مرغ در استان در ماه های آینده برطرف شود.

امیری زاده اضافه کرد: خوشبختانه قفل درب مرغداری های استان در حال گشوده شدن و زمینه برای سرمایه گذاری در بخش پروتئین فراهم شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید