Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ساری خبر داد:

توزیع 515 هزار لیتر سوخت بین کشاورزان ساروی

مدیر جهاد کشاورزی ساری از توزیع 515 هزار لیتر سوخت سهمیه ای حمایتی بین کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

توزیع 515 هزار لیتر سوخت بین کشاورزان ساروی

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، رضا پورفلاح مدیر جهاد کشاورزی ساری با بیان اینکه آذر ماه امسال 515 هزار لیتر سوخت سهمیه ای حمایتی برای مصرف در بخش کشاورزی شهرستان ساری توزیع شد، اظهار کرد: 425 هزار و 500 لیتر آن نفت گاز و مابقی آن نفت سفید بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به اینکه توزیع سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان برعهده جهاد کشاورزی است، ادامه داد: به کشاورزان توصیه می شود برای ثبت درخواست و دریافت حواله های سوخت چاههای آب کشاورزی به سامانه سدف باید به آدرس https://NewTejaratasan.niopdc.ir مراجعه کنند.

پورفلاح با اظهار اینکه کارگروه بازرسی متشکل از کارشناسان این مدیریت، شرکت نفت و نماینده فرمانداری بر نحوه ثبت‎نام، تائید و صدورحواله سوخت و چگونگی رعایت تکریم ارباب رجوع نظارت دارند، افزود: بیشترین سوخت در این دوره برای مصرف ماشین آلات کشاورزی بود.

این مسؤول با بیان اینکه سوخت تأمین شده بتدریج با توجه به سطح زیر کشت بین کشاورزان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: سهمیه سوخت به صورت دوره ای برای کشاورزان و دارندگان ماشین‌آلات کشاورزی در نظر گرفته می شود که اگر در همان دوره اقدام به خرید سهمیه خود نکنند، این سهمیه برای دوره بعدی لحاظ نمی شود

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید