Iranian Agriculture News Agency

دیده‌ور:

صیدگاه های مشترک خوزستان و بوشهر تعیین تکلیف می شوند

سرهنگ دیده ور، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی سازمان شیلات ایران طی سفر به استان خوزستان با مدیرکل شیلات خوزستان دیدار و در خصوص مشکلات و راهکارهای افزایش توان یگان حفاظت منابع آبزیان گفتگو کردند.

صیدگاه های مشترک خوزستان و بوشهر تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، در این جلسه، معاونت های صید و بنادر و ماهیگیری، برنامه ریزی و توسعه منابع، رئیس امور اداری، رفاه و پشتیبانی، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی و معاون فرمانده یگان شیلات خوزستان نیز حضور داشتند.

براساس این گزارش، تعیین حد و مرزهای آبی صیدگاه های مشترک استان خوزستان و بوشهر یکی از مهم ترین موضوعات مطروحه در این جلسه بود و مقرر شد معاونت صید استان در این خصوص ضمن رایزنی با همتای خود در استان بوشهر راهکارهای لازم را ارائه و حل مسئله نمایند.

همچین، سرهنگ دیده‌ور در ادامه از سه پایگاه حفاظت منابع آبزی شیلات در سجافی، شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) بازدید و با پرسنل این پایگاه ها دیدار و گفتگو نمود.گ

گفتنی است، از دیگر برنامه های فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی سازمان شیلات ایران دیدار با جانشین مرزبانی استان خوزستان در خصوص تعامل و همکاری میان یگان حفاظت منابع شیلات استان خوزستان و مرزبانی استان خوزستان بوده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید